My Iklan

Friday, 5 September 2014

HITAM KUNING

Menarik tertarik dengan warna ini. Rasanya walaupun dah seminggu masih ada kesempatan nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU buat Salleh & pasangannya Adelia. Kenduri Leh minggu ni aku tak dapek nak gi. Jadinya lastweek berkunjung kenduri di sebelah pengantin pompuan dengan Jemma. Walaupun dah lewat sampai tapi tetamunya masih ramai. Tak lah rasa malu den hehehe. Sodaplah masakkan pengantin. Ado daging masak hitam passtu makan ngan nasi panas....wallawey. Tapi gambor tak do. Cukup lah sekadar cerita ajer.

Hari ni aku demam ni. Demam selsema. Dah telan ubat dah ikut masa alhamdulillah dah beransor baik. Esok tak dek pun plan nak gi mana. Nak rehat ajer lah sebab selsema pun tak baik lagi.

Lawo kan. Combination color acik suko lah....


Dah duduk lama tu ammar pun cam bossan jaaaa.
Ibu Ammar dok ngalid sembang tu. Acik dilla pun dah nguap nguapjugek.