My Iklan

Tuesday, 18 August 2015

LAST SYAWAL

Dapat last jemputan OPEN HOUSE Hari Raya di rumah ibu Ani. Habis kelas terus serbu rumah Ibu Ani. Menu sodap sodap lah haih. Lagipun waktu tengahari tu. Pastinya semua orang dah lapar.

Aku diantara yang terawal sampai. Memang kena waktunya lah kan. Ammar goodboy hari ini. So mama Ammar boleh lah makan banyak kan. 

Ibu Ani menyambut tetamu yang datang.
Marah tul DAK ni ngan ai (hahahha)
Dak ni nak main camera ai. Mana boleh... dijelingnya cam ni hah.
Masakkan orang dollu  dollu memang cukup power
Wafda maintain ayu je.
Haritu dapatlah gi dua buah rumah. Acara penutup Syawal. Ada panjang umur jumpa lagi ditahun hadapan.

Monday, 17 August 2015

JALINAN MESRA AIDILFITRI PMB 2015

Syawal dah pun berlalu. Menutup tirai 2015. Insyaallah akan bertemu lagi di tahun hadapan. Acara gemilang PMB pada tahun ini. JALINAN MESRA AIDILFITRI PMB 2015. Tugas ku setiap tahun tak berubah. Demi kawan kawan yang suka berfoto apasajalah asalkan mereka bahagia. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Cuaca yang begitu baik sekali waktu itu alhamdulillah. Lihat lah wajah dia orang ni yang sungguh ceria. 

 31 Ogos akan menjelang tak lama lagi.

Dia orang ni pandai menari. Lenggang lenggoknya teratur.

Sebuah lagu dari Dato' Farshila Emran

'Humko humise churalo
Del Mein kahin tum chupallo'
............ Bollywood marri

Happynya dia orang. Ni dept dia orang yang buat persembahan. 

Persembahan dari Pharmaniaga Lifescience & Research Development.

Amboi!! Kan main boss ai ni kan.