My Iklan

Monday, 17 August 2015

JALINAN MESRA AIDILFITRI PMB 2015

Syawal dah pun berlalu. Menutup tirai 2015. Insyaallah akan bertemu lagi di tahun hadapan. Acara gemilang PMB pada tahun ini. JALINAN MESRA AIDILFITRI PMB 2015. Tugas ku setiap tahun tak berubah. Demi kawan kawan yang suka berfoto apasajalah asalkan mereka bahagia. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Cuaca yang begitu baik sekali waktu itu alhamdulillah. Lihat lah wajah dia orang ni yang sungguh ceria. 

 31 Ogos akan menjelang tak lama lagi.

Dia orang ni pandai menari. Lenggang lenggoknya teratur.

Sebuah lagu dari Dato' Farshila Emran

'Humko humise churalo
Del Mein kahin tum chupallo'
............ Bollywood marri

Happynya dia orang. Ni dept dia orang yang buat persembahan. 

Persembahan dari Pharmaniaga Lifescience & Research Development.

Amboi!! Kan main boss ai ni kan. 



4 comments:

  1. Dod
    Mana foto kau buat persembahan Nasyid??

    ReplyDelete
  2. hahaha dep,
    aku MUSLIMAH
    nasyid punya yang terakhir
    ko tunggu lah

    ReplyDelete
  3. meriah .. sakan .. company wat jamuan raya .. ;)

    ReplyDelete
  4. very nice!
    seronok tengok all the photos... terasa keriangan :)
    thanks for sharing, Dila x
    xoxo

    ReplyDelete