My Iklan

Thursday, 28 July 2016

WEDDING RECEPTION DR FARAH & HARITH 16 JUL 2016


Majlis Akad Nikah di Masjid Negeri. Majlis persandingan kedua mempelai sudah pun selesai, alhamdulillah. Tidak terlambat untuk mengucapkan Selamat pengantin Baru kepada keduanya Farah (aka Aca) & Harith. Moga kekal hingga til jannah, amin.

Farah Family & Uncle Mie
Farah Bridesmaid
Majlis seterusnya di IDCC HALL CENTRE

Sunday, 24 July 2016

OPEN HOUSE RAYA

Semalam dapat invitation dari ex-rakan kerja yang saban tahun kami tak pernah miss beropenhouseraya kat Kinrara ni. Tahun ni dapat pergi lak ngan rakan yang bermastautin di Paris. Bertambah meriah semalam. Dekat opis dulu kami ni satu group yang sangat akrab. Outing sama sama-sama. Bila masing masing dah berkeluarga masa agak terhad sikit lah.

Tuan rumah menyambut kami....

Tuan Aydeen junior

Kuih raya yang legend! Terasa macam orang orang dollu yang buat cam ni. Memang sedap giller...

Ayra Irina. Terima kasih tuan rumah kerana menjemput kami semua.
Bersua pulak dengan xboss kami dulu. Di Hari Raya disini kita semua bertemu.

Jauh datangnya dari Pareh ni.

Macam ada jodoh je....seronok jadi budak kecik dapat kumpul duit raya kan.
Terima kasih Alan & Ika. Insyallah panjang umur kita jumpa lagi.