Saturday 10 August 2013

TIGA RAYA

Wah kejapnya dah masuk hari Raya ke tiga erk. Ketika ini daku memang dah berada kat Bangi. Boring la tak gi mana mana. Pepagi my sister & Family dah bergerak ke Johor. Turn rumah mybraderinlaw pulak beraya kat sana. Tapi dia urang balik hari je. Malam kang sampailah Bangi semula. Apa nak buat pagi ni. Sebelum nak mulakan tugas kat dapor sempat call THR GEGAR. Wah dapat cakap ngan DJ Ewan. Rupanya kami berjiran ja. Seksyen 15 dan 1 x jauh mana lah mekda. Dj Ewan kata nanti leh lepak kat Faris Maju Hokkay. 

Jangan jelez hokkay! Bukan uolls jer ada baju raya. Iphone ai pun hado.....


Raya tahun ni tetiba ada ktupat palas u.. Diterbangkan dari dapor Dr Alan & Farah. Merasa jugaklah makan ketupat palas tahun ni. Alhamdulillah meriah jugak raya pertama kat Bangi. Anak anak sisterku semua beraya disini. Turn Bangi tahun ni. Esok depa kena balik umah mak mentua lak. Nextweek depa semua nak terbang gi JAKARTA. Adui kena tinggal lagi. Tak dapat nak follow kali ni. Sebab boss aku tak leh nak approve cuti aku ni. Huaaa nanis lah cam ni. Tak dek rezeki lah kan tapi sedeh jugak sebab tak dapat najk sama sama ngan depa ni. Susah nak cuti serentak. Bila semua Hokkay aku pulak yang tak available. (pujuk hati ni) volleh ghitu.
Nilah anak anak buah yang aku kasihi. Kakak ni lah yang menjaga aku hingga kehujung nyawa insyallah. Terima kasih sis atas segalanya....
Aku ada buah kembar taw jangan tak tahu. Ada dua pasang lagi dari abang aku. Tunggu aku balik kampong sekali lagi baru dapat shoot dia urang dia urang ni nanti. Kazen ku pun ada. kesemuanya ada 7 pasangan kembar. Banyak khen......
Masa Ajies kecik kecik dulu aku sempatlah jaga dia urang ni. Sekarang dah besar panjang. Masa berlalu begitu cepat erk.
My Nieces KakSU & kak Yong.
Love u Aiman. 
The siblings...
Lepas acara salam salam kita urang pun bersiap sedialah nak balik kampong. Satu jam setengah je dah sampai. Sebelum tu kena singgah beraya umah sister Longku kat bawah tu je. 

6 comments:

  1. selamet hari bodho jugaklah mbakyu yg jauh dimato tuuuh.., uhhuu wak njalok ngapuro yohh mugo2 diparengi apikk

    ReplyDelete
    Replies
    1. podo podo wak. Lepas ROYO ojo lali ngeteh meneh yo (hahaha)

      Delete
  2. Selamat hari raya Dila..wahh..bestnya ramai anak buah..comei2 giteww

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe JM tq ni baru suku
      lau kumpul lebeh sedozen mek wei

      Delete
  3. selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin kepada seluruh muslimin & muslimat...

    ReplyDelete