My Iklan

Tuesday, 13 August 2013

ESOK KORJER

Habis dah cuti raya kali ni. Esok dah mula korjer. Cepatnya masa berlalu. Kenapa cepat sangat ni.

Aca kata 'relax maksu' korjer jer lah. Khamis Jumaat pastu cuti balik. Nanti Aca datang lagi Hokkay!

15 comments:

  1. amvoiiii......... pandainya Aca.

    Saya pun koje dah ari ni Kak Dila.... mood lemau macam biskut masuk angin daaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekda, ang dah keje ke?
      ada mana lor ni?
      uwaaa muhSAnnya demo gi doh pagi tadi
      sedeh kena tinggal ning
      ** Maley ni kawe tido umah cik leha sebelah mek

      Delete
    2. Hehehe....... nasib ada cik leha

      Delete
  2. JM hari senin 12 ogos dah start keje...bosan yg amats...

    Nak cuti lelama..pasni nak cuti lagi..Aca!!..pandai tul dia jadi model :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM, muhsan aa kejo arinih
      x kira minggu depan kawe nak cuti TIGA HARI
      Kan GI mana PONG sajek nak duk UMAH lagi
      Tak kira gak BOSS x bagi cuti kawey CUTI GOK wei !! (mood geram) hahaha
      ** Aca ni mood semalam sangat baguih
      x payah suruh tahu ajer apa nak buat
      TAPI BILA MOOD illek..... apa pun tak jadi wei (kehkeh)

      Delete
  3. selamat hari raya awak....

    kita pon dah keja hari ni... tapi macam mode raya tu ade lagi... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Aidilfitri CPL
      ooh dah koje jugek ke
      sama ler ngan aku ni hah
      arinih buhsan kejap suka buhsan lagi hehehe

      Delete
  4. Selamat bertugas semula
    Seronok dpt bertugas
    Raya ni kdgkalanya amat memenatkan
    penat makan...
    biarlah perut tu rehat

    ReplyDelete
    Replies
    1. SALAM MA
      Mohon maaf baru dapat masuk Umah
      Lupa password tetiba
      heng pala jap hehehehe
      Anyway tq erk

      Delete
  5. Dilla, email alamat umah..nak bagi ole2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam Jm
      terima kasih erk atas ingatan
      mekda ada kabor rituh
      rini baru masuk Umah
      dah lama tertinggei kunci benornya

      Delete
  6. selamba badak aje kata begitu budak aca ni. sangat2 tulus telus & naif. boleh meleh ooo air mata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp, sekali dia kuor ayat gitu erk
      tu lah naluri bidak2 namanya khen

      Delete