My Iklan

Sunday, 29 June 2014

SALAM RAMADHAN

Hari ini bermula bulan puasa yang pertama. Alhamdulillah masaalah ayer yang menjadi kesedihan ku dikala ini dah pun terlerai. Hihihi ala bermadah helah sikit aaa. Pagi tadi seperti biasa marathon jugek tapi tengok Tank atas macam ada ayer jer. Dapat lah penuhkan baldi Tong ting tong yang ada. Keluh kesah bila ayer tak dek ni. hati gundah gulana taw.Pagi tadi jam sembilan eh ayer ada lagi biarpun perlahan. Tak per lah asalkan idup. Mekda call dua tiga kali aku tertidur rupanya. Sorry lah mekda malam tadi aku berjaga kerana ayer so terlelap rupanya. Terima kasih mekda ole ole itu erk. 

Tengahari tadi Aca datang Bangi. Ala rindu kat Aca. Semalam masa gi Bangi Gateway maksu ada beli baju suar aca. Ala Mekda suar tu Aca tak muat lah (hehehe). Ku ingat Aca kecik lagi rupanya tertinggi sikit. Tak per Dobbot ada leh dobbot pakai nanti. Aca pun tak lama kat Umah Bangi sebab nak gi cari baju raya Kak Nana. Kak Nana jumaat ni dah nak balik JORDAN. Cuti tiga minggu je alahai raya ni Kak Nana aca tak dek lah. Si Twins pulak esok sampai Malaysia. Berselisih cuti dak dak ni. 

Salam Ramadhan ALMUBARAK dari Aca & Family
Cer tanya Aca, pose tak ri ni ?
Hahaha Aca memalu tu nak jawab erk
Hah cam white Studio lak kan. Hehehe usah tertipu. Backdrop tu curtain ja. Ok lah jumpa lagi. Selamat berbuka pose erk.



Untuk Kak Nana sedeh lah Maksu tak dapat beraya sama tahun ni. ILobe U nana....

8 comments:

  1. Selamat berpuasa dila dan salam ramadhan. Jom g terawikh :-)

    ReplyDelete
  2. selamat menyambut ramadhan dod, tak gi pasar ramadhan ambik gambo kueh dan lauk pauk dod?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dep, aku nak gi PARAM bangi jem giller
      aku naik scotter je tengok crowded cam tu x jadi nak gi
      sesak giller lah dep

      Delete
  3. Oooo anak2 perantauan balik ye... twins dapat raya kat Bangi le tahun ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekda, Nana balik Jordan Friday ni. Si emmy pulak balik Malaysia sabtu ni. agak aa mesti berselisih Flight ngan Nana (hehehe)

      Delete
  4. Salam..Dilla..lamanya lost contact..hehehe..selamat berpuasa untuk Dilla n family jugak...n macam biasa ..gambar2 yang dila ambik..dari duu wa admireeee so muchhhh..lawaaaa..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam WE
      ala aku pun miss u lah
      tengok Aliya dah besar dah alahai we
      mmg miss u sungguh ler....

      Delete