My Iklan

Saturday, 28 November 2015

HANECO

Cuti sekolah dah pun bermula. Pastinya kita ni banyak dapat jemputan sana sini. Jemputan makan kenduri lar. Pagi ni dilla gi macam tempat jepon tapi nama jer ala rupa jepon. Majlis kenduri kahwin. Alhamdulillah cuaca sedang elok ajer. Nampak cam mendung tapi tak hujan lagi. Rumah kawan rapat abah aca masa jadi cikgu dollu dollu. Hampir 20 tahun tak jumpa, katanya. Kakak ngan dilla pagi pagi dah siap siap nak gi umah Pak Din ni. Cari punya cari terbabas sampai tesco semenyih nu. Rupanya dekat jer ngan sekolah dilla dulu kat Sek rendah Semenyih tu hah. 

Masa ni awal dilla sampai. pengantin pun tak sampai lagi. Ada photoobooth saje suruh Aca berdiri kat situ, hehehe.

Pengantin tak sampai lagi kita amiklah gambor makbapak pengantin. Dapat abah aca bergambar kenangan dengan rakan serumah yang hampir dua puluh tahun tak jumpa. Agak agak kita pun ada kawan lama yang tak pernah jumpa sampai la ni. Mesti happy lah kan dapat jumpa cam ni.


Selamat pengantin baru Liyana & Afiq. Walau tak sempat nak jumpa pengantin dapat tengok photobooth pun jadilah.



2 comments:

  1. Dahsyat Dod kemah dia... kagum aku.
    gambar makan dod, tunjuk gambar makan,

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah org zaman skarank dep kenduri kahwin hebat kenduri tunang macam kahwin :-)
      alahai gambar makan aku x snap sebab aku lappor hehehee

      Delete