My Iklan

Monday, 28 May 2012

MONDAY OWH MONDAY

MY workstation...
Pagi ni nak jumpa dr Hasni SYIFA. Dari minggu lepas bawah mata aku ni macam ada yang tak selesa. Kuitkuit makin sakit. Mula lah rasa tak selesa sudahnya. Mudahmudahan tak jadi apa apa hendaknya. Masa yang pantas berlalu pantas jugak untuk mengira waktu. Pagi ni opismate ku Farizan terpaksa mengcover kerja ku kat depan buat seketika. Thanks Zan...nanti aku tapaw sarap pagi ni. Perot tetiba memulas mulas pulak. Apa yang dimakan semalam agaknya. Rasa makan macam biasa, aduiii mak. Bermacam rasa pagi ni. Jam baru pukul 7.47 pagi sempat nak update blog seketika. Sementara nak tunggu pukul sembilan ni. My Sweetheart dah tak sabar-sabar nak bawak ku ke Syifa pagi ni.....VROOMMM!!!!!

No comments:

Post a Comment