My Iklan

Tuesday, 29 May 2012

DUNIA KERJA

Model untuk cartonBOX PMB Puan Zura erk...hehehe

Dah rasmikan beg baru ni. Letak Cik D40 dapat shoot wajah2 rakan opis pagi ni....

Sempat lagi tu (hihihi)

PC yang menantikan kehadiran tuannya:-)

Sampai opis telepon berdering dering munyiknya. Belum pukul lapan pun dah riuh rendah cam ni. Takut ada urgent call. ' Hello ini kedai gas ka? Kedai gas mana pulak yang buka seawal pagi cam ni aney?

Depan opis dilla bakal adanya pusat service TOYOTA. Dari jauh macam banglow oramg kayes jer hah.

Pagi ni gi kerja tumpang Jemma. Almaklum scooter tidor kat opis. Semalam gi jimba kat NANDOS terus balik rumah. Pagi ni jalan clear. Lor cuti sekolah dah bermula. Nampak sunyi jalanjalan kat bangi ni tak macam selalu.


2 comments:

  1. hoi dod
    aku baru perasan dah lama ko tak tampal gambo bunga dod.

    ReplyDelete
  2. hahaha dep...
    Tunggu aku balik dari SAKURA nanti erk.....

    ReplyDelete