My Iklan

Sunday, 27 May 2012

OUR LUNCH

Sempena Hari Belia 2012 pepagi ku gaggahkan diri nak gi jugak garagara lelayang gergasi yang diwarwarkan sebelum ini. Bila sampai ke presint 4 layanglayang pun aku tak nampak. Ke aku silap timing agaknya. Puas naik tram free pusing keliling. Jenuh jugak lah tongkat dagu mencaricari apa yang dicari. Tapi memang sungguh tak nampak. Lepak lah depan MAS tu sambil baca paper. Perut munyikmunyik pulak. Jomlah shidah kita pusing naik keter kut ada tempat lain mungkin. Parking keter tak jauh pun. Pusingpusing masih tak jumpa. Jomlah kita gi lunch. Dah kul 2 ni perot pun lapar. Sampai depan masjid alhamdulillah adalak parking. Jom kita cari NANDOS.

3 comments:

  1. lain kali panggil kakpinat datang abeskan ayam nandos yer

    ReplyDelete
  2. Hot periperi + hot weather out site

    ReplyDelete
  3. nanti nak bawak kakpint gi sana lah (hahaha)

    ReplyDelete