My Iklan

Saturday, 18 January 2014

OUTDOOR

Tetiba feeling arinih cam ari ahad je. Esok maknanya nak kena kejer. Owhh semalam jumaat cuti kan. Tu rasa fefeling lain bebenor. Tak dek kemana pun ri ni. Sibuk sibuk sikit sehari dua ni. Semalam je kuar ngan mekda sarap kat Umai. Dah lama tak gi Umai. Dapat gak makan cengkodok pisang. Kan tak leh nak uat sendiri pun. Tapi ngegada nak makan cengkodok uwang luar. 


Petang tadi gi pasor. Sebok dok cari wyre iphone putih tu. Dah enam kali beli asyik putus jer, ganas bebenor. Lau bessi gak aa mesti x putus kan. Maleh ler nak beli yang ORI tu mahei. Beli je murah murah je hah. Kali ni ku tukor guna macam usv samsung tu passtu boh iphone nyer clip tu rasa tahan kut. Harga tadi dapat sepuluh hinggit je sesudah di tawar dengan ngan sebenor dua beleh ringgit. Harap harap kali ni wyre ni tahan berpanjangan hendaknya.


Balik dari pasor eh nampak lah keter lain dari yang lain parking depan umah. Owhhh ACA......
Rindunya kat anak buah aku sorang ni. Isnin kena tinggal mak abahnya dua minggu. Aku makciknya pun tentu rindu apatah lagi mak abahnya. Dah lama sampai rupanya. Ingat kan tak jadi datang. Sampai je kakak kata dia dok tanya pasal baju. Amboi...kan nak tanya maksu erk Aca. Ala baju yang dah kumpul banyak tu lah. Tu la keja dia dok ngutip baju yang maksu beli. Asal Aca happy sudah lah erk. 

Kat belakang umah ni ada taman. Luas jugek. Dulu nampak buruk tapi kini dah berwajah baru. Aca nak main kat playground katanya. Jom lah....

2 comments:

  1. Model cilik hikss.....kuar makan ngan mekda ..ingatkan dia dh ehem2...lama betul dia tak update kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe JM
      ngan mekda lah ngan sapa lagi
      Comingsoon insyallah.
      *model cilik tak berbayor ni. lau collect duit royalti mau maksu bankrup......

      Delete