My Iklan

Saturday, 4 January 2014

SABTU DATANG LAGI

Sekejap benor dah masuk ari Sabtu erk. Tinggal sehari jer lagi esok nak habiskan cuti. Cam tu lah budak nak masuk skolah. Maka acik pun dah nak masuk kerja pulak. Seminggu cuti kali ni rasa seronok je. nak cuti lagi karang tak berasap pulak. Mudah mudahan di tahun baru ni mood rajin sentiasa ada disisi.

Pagi ni cadang nak kuar jap ngan mekda. Hajat hati nak cari props shooting. Cam dah berkenan di hati je ni apa yang di mahu. Tengok jap lagi kalau jadi insyallah. Doakan saya mendapat apa yang diimpikan erk. Saya! Teringat pulak aku kat dep. Hahahaha formal lah sangat erk dep. Ntah apa apa dilla ni kan. 

Bak kata si ACA ' Goodluck maksu'



2 comments:

  1. Semoga acik dpt apa yg d impikan tu ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah...dah dapat apa yang diimpikan
      terima kasih allah diberikan rezeki ini
      nanti JM pun leh tumpang naik prop ni tau hehehehe

      Delete