My Iklan

Monday, 25 August 2014

SYUKURIN ALHAMDULILLAH

Angan angan itu bukan saja tajuk lagu Raja Ema. Tapi dalam mindaku angan angan itu merupakan satu hayalan atau mungkin akan berlaku dengan izinNYA. Angan angan yang baik dengan penuh harapan agar Tuhan makbulkan doa ini. Apakah angan angan itu agaknya. Kalau dah minat pada satu benda rasanya lau ada depan mata rasa nak cekau jer. Manakan mungkin. Kalau ada RM yang banyak mungkin kut beli dengan segera tapi lau tak ada duit dan terpaksa kumpul dulu mungkin ianya memakan masa yang sedikit lama. Suatu hari di senja maghrib tengah waktu nak solat tetiba hpku berbunyi. Tertera nama yang biasa ada discreen hp sebelum ni. Setelah menyambut kata salam dan menjawab kata pertanyaan tetiba dia bertanya 'nak apa? Gelang ke rantai? Hah rantai gelang? Rantai basikal ke? Apalak rantai basikal. Betul betul ni tanya nak gelang ke rantai ke IPAD ke? Beria dia bertanya. Camana nak jawab ni. Aku memang nak benda lain selain dari tu. Malu lak nak cakap camana erk. Ku bertanya lagi betul ke nak bagi ni. Dia kata betullah ..... lalu ku jawab leh tak nak ni. Boleh! Eh ye ke boleh? Nanti abang belikan. Yahoooooooo!!!

Alhamdulillah semalam petang dilla dah dapat dah. Thanks abang tq terima kasih. Ni lah hadiah dari abang dilla untuk saya. TENGKIUQ erk abah Aca and senyum sampai akhirnya.


tadaaaaa..........................
Dilla kena xplore banyak lagi ni. 



10 comments:

  1. Dod ko reti pakai ke benda2 gini...

    ko kasi aku dah la ... ko kamera pun dah banyak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha dep jeles ler tew ;-P
      benda ni lah aku minat dep
      ang kena beli satu
      baru best enjoy ang punya backpack tu wei

      Delete
  2. Amboi... seronok la tu...he he he...

    ReplyDelete
  3. Dilla, watla entry cm mana nak ambik gambar lawa2...jelesla tgok gambar dilla, smua shantek2.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah wa... oneday kita jumpa kita leh kongsi criter erk wa...

      Delete
  4. patutla dekat insta penuh gambar gopro...ala abang pun, kasi adik dila je, adik orga pun nak jugak, ahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. adik ORGA, rezeki ni
      selalu aku dok angan angan
      alhamdulillah tuhan makbolkan angan angan ini....

      Delete
  5. baiknya abang Dila..ni hadiah sempena apa nih..huntung lah ada abg...Mcm JM ni anak pertama x de abg atau kakak...even suami pun x de..at least kalau ada 'abang' kategori suami boleh jgk minta..tapi kalau dia baik mcm abg Dila lah..bestnya..tapi GoPro abo kobondo hahaha...teruk benar kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe JM
      sempena apa erk. mungkin dia dok ingat kat adik dia yang gillerkan gadget ni kan
      GORO tu kamera kecik leh masuk dalam AYAQ, JM best woooo

      Delete