Thursday 28 August 2014

TEMA DINNER

Citer pasal last week punya event. Kali ni lucky draw tidak memihak pada aku. Tak perlah... kawan opis aku dapat TV 60 inci, hah hambik ko. Dia kata besau giller!! Syoklah duk depan tv cam tu terasa duk kat panggong wayang agaknya erk.

Maih sini kita nengok sapa artis malam tu....

Cer teka abang Nuar nyanyi lagu apa

Kalau dengar lagu tu mesti semua feeling lagu ni

Adibah Noor pun ada. Bestnya perfomance dia malam tu. Ngan audience pun hebat rasa tak jemu.

Tema malam tu 'Traditional Glamz 2014'. Wah hampir keseluruhannya teman tak kenai yong. Berubah semuanya. Banyak yang bertemakan bollywood macam opismate teman ni hah...

Meen Finance...

Ni orang kuat WADIHANA ni Mr Adee.

Mrs Dedda... seri makyong.

Ni urang kuat 'Supply Chain & Sect Mr Fruz' glam korang malam tu na

Lawa baju Iqeen malam tu....

Pengantin baru ni...

5 comments:

  1. cantiknyer baju yang digayakan. Seronoknyer ader ramai artis yang saya minat... adibah noor dan anuar zain ... bestnyer

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah Miesa adibah noor memang hebat
      lawak giller dia malam tu taw

      Delete
  2. Dod ko tak gi dekat2 ngan nuar zen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dak dak opis aku seakan macam histeria dep bila nampak si nuar
      aku lak macam nak fengsan
      kan apa jeritan dak2 ni uat aku lemas lak (hahaha)

      Delete
  3. Mana nk cari baju bollywood mcm dlm gambar tu

    ReplyDelete