Monday 28 May 2012

Ryokō no junbi....

Thanks to Dr Hasni who really care about my personal health.

Yang paling penting setiap kali nak jalan jauh ni 'ACIK VEN' wajib berada dalam beg dilla. So far tak pernah lupa dan tak pernah tinggalkan dia. Cuaca tak boleh nak diduga. Ini hanya untuk mereka yang mengidap astma saja.

Ini jugak jangan dilupakan. Wah hari ini bershopink2 untuk saya travel pada minggu ini insyallah. Antara tiga rakan rapat saya secara kebetulannya kami tercuti dalam waktu yang sama. Jemma, Anna. Nasib boss lain lain kan. Maka akan senyaplah dept kami nanti....hihi. Tak ada suara riuh riuh untuk seminggu ni. Boss kami pastinya akan merindui suara suara kami (hahaha) dan meja dilla yang jadi pantry no more food aaaa....

Pengalaman saya sewaktu pergi melawat negara China suatu ketika dulu tentang pentingnya 'baby wipes' ni memangnya sangatsangat berguna. Almaklum negara mereka tak seperti tempat kita di Malaysia. Paip air memang sentiasa ada di tandastandas awam. Terpaksa gunakan botol air mineral untuk membersihkan segalanya. Kalau nak pergi travel baby wipes ni jangan sesekali dilupakan.

4 comments:

  1. Semoga perjalanan ini perJalanan jihad menuntut ilmu..Wak sentiasa men doa'kan keselamatan pergi fan pulang Sayonara ..............Amien!!!!

    ReplyDelete
  2. Sayonara.......... jangan lupa balik

    ReplyDelete
  3. tq wak kumis & shidah.insyaallah akan dikongsi cerita dsana nanti....

    ReplyDelete
  4. nak itotttttttttttttttttttttt

    ReplyDelete