My Iklan

Wednesday, 25 December 2013

AMMAR ZIAD

Bau baby memang sedap. Dah lama tak bau baby ni. Rasa nak gesek idung ni kat wajah baby comel ni. alhamdulillah Ammar dah nak masuk dua minggu umurnya. Ibu kena lah berpantang erk. Seronok lah ibu cuti panjang sambil jaga Ammar ni. Itulah rutin my dear Jemma. Cepat jer masa berlalu. Zaman bujang zaman dah jadi isteri kini zaman menjadi ibu. 



Tahniah Jemma. moga menjadi ibu pelindung anak yang dikasihi. Untuk Adee juga tahniah jadi babah.


Sedap kan nama Ammar ni. Sebelum Jemma bersalin arituh sempat sembang alam kat opis. nanti kalau baby lahir namakan lah Ammar. Mengenang kembali akan 'Ahmad Ammar Ahmad Azam' student rakyat Malaysia yang meninggalkan kenangan kehidupannya di bumi TURKI itu. Moga Muhammad Ammar Ziad ini jugak akan menjadi anak yang soleh amin.



Duhai Ammar. Asyik tidor jer lah Ammar ni. Acik dilla kuis kuis pipi Ammar pun tak jugak bangun bangun erk.

Taraaaa.....Ammar dah celik tu. Hihi berjaya jugak akhirnya tapi kejap jer lah. Passtu Ammar sambung balik tidor. hok alah wei


video

4 comments:

  1. Tahniah. Sedap nama.
    Makcik dod. Hahahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaa acik uncle dep
      Nanti ammar mesti panggil aku mak encik kan

      Delete
  2. Alalalaaa.... Ammar, kat mata pun masih nampak kuningnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaah mekda, kunin lagi
      pagi tadi jemma ada appointment ngan dr pakar rasanya

      Delete