Sunday 12 January 2014

BERINSTA

Addict lah namanya tu. Asal celik jer mata IG lah dulu depan mata. Sementara nak bangun tu raba phone dulu. Kut takut ada message yang tak perasan. Mana tahu kan kalau dah tido mati. Goyang katil pun memang tak rasa apa. Dasyat tu.....


Tahun 2014 try editing photo lama lama tu masuk kat # hashtag yang berkaitan dengan photo KIDsPhotography. Memang sangat mencabar lah. Sebab 'International Photographer' sangat owesome. Karya acik sangat kerdil rasanya. Tapi try ajer lah. Sambil tengok karya photographer yang owesome ni banyak idea leh kita boleh follow. Dets why ai love kids photography. Me and Mekda sama je aliran. 

Dua ari lepas karya acik yang kerdil ini dapat notification dari #IG_KIDS. 'Photo AIsya' memulakan langkah baru bersaing dalam IG di persada dunia kanak kanak dalam fotografi. 2014 memberikan acik semangat untuk acik berkarya menyelami dunia kanak kanak melalui lensa mata kecil ini. Tiada hadiah namun cukuplah kerana Hashtag ini menghargai setiap karya yang ada . Banyaknya  saingan dari photographer international yang sangat sangat owesome. Hasil karya mereka sangat menarik dari angle tone colour yang sangat menguja hati. Rakan rakan juga boleh mencuba untuk meng hashtag diatas karya yang anda hasilkan dalam dunia fotografi ini. Cuba lah ada banyak kategori. Untuk yang berminat dalam Travel juga boleh follow #vsco_hub dan banyak lagi.

Foto Aisya membuka tirai 2014 dalam Insta IG.


Dah sememangnya hobi saya. Saya?? Hahhaa dep...ang janganlah gelak erk. Sesekali nak berformal kuhnunnya. Ala bahasa ku memang tonggang terbalek. Dulu masa skolah suka buat karangan. Bila dah tua ghini bahasa pun tak teratur. Apa daaa.....

Bila ku berada di depan pc mmg cam nilah gayanya. Kodek sana kodek sini. Idea tengah datang boleh edit enam atau tujuh keping gambau. lau idea tarak...tahu dah blog ni mesti sepi. Cam tu lah gaya hidupku.


Lakukanlah apa yang anda suka. Asalkan ianya tak melanggar etika kehidupan. Itu lah moto rasmi hidupku. Tetiba lak erk. Bukan apa ada yang kata dan tanya tak jemu ke duk depan pc lama lama. Jemu tak jemu tu bukan jawapannya. Kena lah jawab sendiri kerana kita tak samo (Smile) ghitew.

Damia & Zara. Untuk kali ke 2 karya ini terpilih hashtag dari # thechildrenoftheworld. Thank you for choosing my photo. Moderator & team thank you so much.


8 comments:

  1. Alamak jm dh lama x active IG dh lupa password u oulsss klau x leh kita tag tag ber hash tag heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM active balik acct IG tu
      best oo lau masuk IG TRAVEL NI
      cuba try aaaa

      Delete
  2. Salam Dilla
    akak suka art dilla ni
    nampak HIDUP

    ReplyDelete
  3. aku tahu la kewujudan instagram, twitter ni semua...tapi aku tak tahu pakai dan tak minat lak.
    Aku rasa foto2 kau ambik ni kan dod, tentu ramai orang suka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DEP,
      aku sejak ada IG melepap je kat situh
      dah jarang duk kat FB selalu
      mai lah masuk IG dep
      Hashtag #iron maiden ang tu

      Delete
  4. Suka cebisan ayat tu " lakukan apa saja di sukai asalkan ianya tidak melanggar etika hidup" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. TT,,,,
      anyway tq
      sesekali bermadah berpuisi atas sesuatu perkataan yang relevan
      tak ghitew....

      Delete