Monday 3 March 2014

ANGAN ANGAN


Pastinya angan angan itu adakalanya apa yang diangan kan itu menjadi kenyataan. Selalunya HARUSLAH berangan angan dulu untuk mendapat 'feel ghitew. Begitu juge lah ngan aku ini. Berangan angan untuk memiliki sesuatu. Agak agaknya apa erk. Cuba lah teka apa impian atau angan angan yang sedang bermain di kepala pikiran ku di kala ini. Suami? Takkan lah kut. Korangs ni kesitu pulak.



Apa yang aku suka? Itu lah yang aku cari. Bak kata kawan kawan opis nko ni kalau dah minat sanggup berhabis erk. Hah cam tu dia urang cakap. Ya lah sebab dia urang tak minat apa yang aku minat. Minat kita berbeda.......


Insyaallah jika dengan IzinNya angan angan aku ni akan dapat lah. Macam tak sabar je nak tunggu derian runtuh ni. Adanya derian runtuh tu maka boleh lah aku beli sedikit bakul untuk menampung derian ni nanti.


Maka itu juga aku terpaksa berpisah ngan cik samsung esok. Terpaksa memilih salah satunya. Alhamdulillah buyer dah ada. Esok maka bermulalah penyerahan. Moga cik sam mendapat tuan yang baik dan penyanyang. Sedeh memang tidak di nafikan. Last cik sam dengan tuannya pada Umrah yang lalu. Banyak jasanya. Bukan aku tak sayang tapi terpaksa. Apa pun ingatan takkan dilupakan selamanya. Selamat berbakti pada tuan baru erk cik Sam. 





6 comments:

  1. Ohhh ingatkan apa tadi kiranya skrg dh pindah ke nokia ke nikon ke lenove hikssss
    Klau suami tu klau berangan susah sikit nk dpt, jm pernah cuba hanya tggal angan2 je

    ReplyDelete
  2. JM...tunggu dan nantikan erk (hahaha)
    samsung tu bukan handphone tapi samsung galaxy camera
    Tunggu taw

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kalau ikut kan cam tu aa DEP
      tapi x perlah DSLR dah ada
      kira spare lah tu kan

      Delete
  4. Tak pe Cik Samsung dah tak de.. Nanti adalah Cik Samsung Note 3. or Abang HTC atau Uncle Nexus datang menganti tu huhuuu.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe DIK
      chantek....
      Akak tengah mengejor GOPRO lah dik hahahha
      angan angan je lah

      Delete