Friday 18 January 2013

INSTAGRAM

Ramai yang dah berminat dengan Instagram ni termasuk lah diri aku ni. Seronok apa adakala jadi leka sekejap kan. Jangan ikut macam dilla, hahaha. Dilla hanya guna dengan Sony Neo L je. Kalau guna IPONE lagi melecun kan. Then dilla guna application snapseed dan macam macam lah app yang lain terus Neo jadi sempot. But kata Orga dia rindu Photo2 Japan ni. Ada rezeki insyallah leh gi lagi erk ORga.

PhotoOfTheDay.....


Sementara menunggu Jemma snap jap guna Neo. Beautiful morning. Itulah photo yang menghiasi Instagram saban pagi. Rakan rakan lain akan memberi respons 'Like'  dan ianya memberikan mood yang sangat baik di pagi hari. Untuk rakan rakan yang meminati photography ni dalam IG kita boleh kongsikan photo dengan rakan yang lain. Dilla sukakan 'Tone' yang di hasilkan. Memerlukan kesabaran dan ideya untuk mencari tone yang sebegitu rupa. Try and error tu pastinya.
Tanda menghargai rakan rakan IG terima lah sekuntum mawar dari disneyland garden. 


Asakusa dalam kenangan. 
Editing : Snapseed
By Phone : Sony Neo L

3 comments:

  1. Aku ketinggalan sey dod.
    Aku pernah dengar word instantgram ni tapi aku tak tahu apa kebenda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe dep ni
      cuba ang selak HP ang tu ada tak ANDROID
      lau ada leh uat cam ni dep
      ang suka shot panorama uat lah HDR, mantop sih dep

      Delete
  2. memang rindu pun dila, huhu...asakusa, teringat masa pergi dulu,datang waktu malam, time hujan, semua orang takde, tapi tetap singgah jugak sebab stay tokyo tak lama...

    hp pon adaa IG jugak, tapi jarang guna selalu bwk canon yg besar gedabak ni, hehe...tapi editting memang awesome!!

    ReplyDelete