My Iklan

Monday, 19 May 2014

CAPTURE THE MOMENT

Antara hobi. Tak dapat dipisahkan walau jauh mana sekalipun. Tetap ada di hati walau beribu batu jauh perjalanan. Banyak yang tersurat dan tersirat kisah duka hampa kecewa gembira sekaligus ianya memberikan satu definasi diri inilah yang di cari. Pengubat segala duka nestapa.Alhamdulillah atas kurniaanMU. Semoga aku terus bahagia bercerita melalui 'view finder' mata kecil ini.

Biarlah dia bercerita.....

12 comments:

  1. JM perlu ambil ilmu sikit dari Dila cara nk dpt gambar yg cantik mcm ni..FOC ke perlu bayar :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom JM nanti kita pi OUTING sekali
      Model baby anak mekda ada
      leh aa bajar bajar nak shoot photo baby lak
      ** Untuk kengkawan harga banjer minum je ok dah kan (hehehe)

      Delete
    2. apalagi JM, mekda dah bagi greenlight tuh

      Delete
    3. Hiksss in sha allah :-) tp Jm perlu standby DSLR klau setakat compact lumix tu x cukup syarat

      Delete
    4. boleh ajer JM
      kasi edit cam Frozen hehehhee

      Delete
  2. cepat lah balik mekda....
    lamanya aku nak nunggu ni (hehehe)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. TQ DEP :-)
      arini aku demam aa no mood
      tak ade entry baru bah

      Delete