My Iklan

Sunday, 25 May 2014

KERINDUAN

Entah lah posting kali ni banyak tentang rindu. Rindu mekda rindu aca dan seterusnya rindu tentang ni. Mana tahu kan rezeki akan datang moga ada rezeki untuk datang ke sini lagi.

Pastinya pada mereka yang pernah pergi mesti ada perasaan ini.

Marilah kita sama sama berdoa moga kita di berikan peluang ini.

Selamat malam semua. Love u.....

4 comments:

  1. subhanallah..inilah tempat JM nak pegi sangat tapi belum tercapai..alhamdullah kepada mereka yg berpeluang ke sana termasuk Dila kan..kalau pegi sekali mesti nk pegi lagi kan..huhuhu..JM ni satu je mslah nye...tak ada MAHRAM..ya lAllah permudahkan lah jalan utk aku ke sana huhhu

    ReplyDelete
  2. insyallah JM
    pasti ada nanti rezeki akan datang
    ku doakan jua

    ReplyDelete
  3. Tak lama dah saya nak balik... nanti kita gi ngeteh ngan Ammar n ibunya sekali yew

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam mekda...
      sorry lambat reply
      kak dilla sempot tak baik2 sampai kini

      Delete