Sunday 16 September 2012

BAYU MARINA RESORT

Tadaaaaaaaaaaaaa! Best kan? Nampak luas kan. Leh masuk dua family pun tak apa.

Hello selamat pagi. Aku bangun awai hari ni. Nak tidor lebihlebih mata ni automatik memang tak nak lelap. Lar ni aku berada di Bayu Marina Resort Johor. Apartment hotel ni baru still dalam promosi. Ianya bertaraf lima bintang dan terletak di tengah tengah bandar JB dan dekat ajer dengan Selat Tebrau ni. Bila berada disini aku teringat lak kat 'Nan Huser'.Aku dapat tingkat 10. Best sangat dan sangat selesa. Memandangkan ni family outing kenalah booked 2 apartment. Rm260 per night. Ada 2 bilik double bed dan sangat sangat lah selesa.

5 comments:

  1. Wah...pergi Legoland erk!post pic and bagi komen banyak-banyak sket...

    ReplyDelete
  2. Aku ondeway nk gi kulai lak orga.sok nk g premium outlet....hihihi

    ReplyDelete
  3. amboi dila...tak kan pi legoland tak balik-balik lagi :)

    ReplyDelete
  4. HEHEHHE orga...ADUI SENAK PEROT AKU
    adui sorry aku tak dan nak siapkan entry Legoland tu
    sebab aku dok sebok main INSTAGRAM oi
    ngalid tul dibuatnyaaaaaaa

    OH my dep
    ada gambor banyak gak
    aku gi BENAFEE wei

    ReplyDelete