My Iklan

Wednesday, 12 September 2012

MC

Dah dua malam aku rasa macam tak sedap badan ja. Tetiba hidung ku macam rasa cam tak selesa. Kumbahan bunyi dah terasa. Aku tahu ni petanda sakit yang sangat sangat aku geruni. Astma! Mudah mudahan aku dijauhkan. Makanya puas aku cuba kluarkan bunyikbunyik yang ada dalam ni. Alhamdulillah terasa kurangnya dan kalau di telan tetiba mesti ada kesannya. Lebih lebih lagi pada jiran hati kita ni. Sebelum serius aku terus jumpa doktor lepas office dua hari lepas. Semalam aku teruskan juga gi kerja jugak sebab tak ada orang nak ganti tempat aku tu. Semalam pun aku rasa macam nak berpinor pala aku ni dibuatnya. Duk dalam aircond lagi lah kan. Shrut shrut!!! Ada visitor mai terpaksa aku tahan. Tapi pagi ni aku memang tak tahan. Jap lagi nak gi ambik MC lah. Nak gi sekarang pun dr tak mai lagi & tunggu lah kul 9 karang. Pada kawan aku yang menggantikan tempat aku tu terima kasih banyak. Aku terpaksa Mc rini. Jumpa kita esok erk, bye. (Mesti ada kawankawan dok kata ni,sakit2 pun sempat updated blog erk. Gian punya pasal.....)

8 comments:

  1. takpe kak dila... Allah bagi rehat tu... dr bagi mc...

    ReplyDelete
  2. pagi tadi dapat MC dapat antiobiotik telan nak beransur sudah, alhamdulillah

    ReplyDelete
  3. WAH!!!!!!!!!!!!!!!!!
    canggih sey, dah ada pop up selamat datang sey.

    Eh dod, tapi aku tak boleh lupa dulu blog ko ni ada burung tu cucckoo cukkccoo bila aku masuk blog ni dulu haha

    ReplyDelete
  4. oi dod,aku dah komen pun masih ko ucap selamat datang sila kasi komen dod.

    ReplyDelete
  5. ye lah kan dah komen pun ada gak lagi camano lak tu
    burung tu entah mana aku ambik ntah...nanti aku kasi cari errk dep

    ReplyDelete
  6. rugi woo kalau tak ambik mc dila...boleh lepak-lepak dekat rumah, hehe...

    ReplyDelete
  7. aku dah amik dah arinih ORGA. Ubat tu bagi aku Tidor jaaaaaaaa

    ReplyDelete