My Iklan

Sunday, 2 June 2013

Maternity

Semalam Birthday Agong. So turn kijo semalam cuti besarlah kiranya bagi aku erk. Seronok betoi cuti tang hari Sabtu cam ni. Rindu nak cuti Sabtu Sabtuan cam ni khen. Pepagi rini pulak aku ada photoshot maternity. Sebelum Kak Liza nak due nweek ni baik buat cepat, dilla. Pepagi aku dah sampai presint 11. Sementara nunggu kak Liza sampai aku sempat sarap dulu. Cuaca langit pagi ni tenang je. Seronok pulak dengan xtvt hari ni. Start mula kui 10 pagi you. Nasib baik banyak pokok terasa jugak lah angin angin bertiup.

Mukadimahnya

2 comments:

  1. tak sabar nak tunggu yg seterusnya

    ReplyDelete
  2. sikit jer gambar dila, tak puas tengok...tepek la lagi, hehe...

    ReplyDelete