Saturday, 4 August 2012

ACA DATANG LAGI

ACA datang lagi! Rindu maksu kat dia ni. Lepas hantar abah dia kat LCCT terus depa terjah bangi. Wah semalam ramai kat umah bangi. Meriah lah kalau anak anak buah maksu ni ada. 
Tidur lambat dia ni. Kul 2 pagi tu......maksu ang dah zzzzzz. Mata dia masih lagi terang. Disney Chanel tu pebret dia. Leka sungguh sampai tak sedar jam dah masuk dua pagi.
 Photo ni tak tahu nak resize lagu mana. Guna instagram besaq2 lah pulak erk.
Pocer sekerat ja tengahari ni. Aca dah nak balik dah. Esok Aca datang lagi kay.......
Spek kak Fara dari Korea. Harus ada posink2 dulu sebelum balik. Bawah tu Aca & mama.

7 comments:

  1. comei nyer aca...kecik-kecik dah pandai posing ek, saper yang ajar ni?

    ReplyDelete
  2. Aca... The marvelus... sentiasa chumell

    ReplyDelete
  3. aku x dek modal citer dah dep, hehehhe
    apa yang ada ni je lah no

    Orga,
    tu semula jadi. bakat terpendam aca kut (kehkeh)

    Cik shida,
    nanti lepas raya kita angkut ACA shooting erk

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Dila cayang,

    ish cantiknya Aca...semakin membesar terserlah kecantikan nya...mesti maksu dia pun cantik kan?? Tk gitu Dila??

    Dh siap ke Dila persiapan raya...baju utk Aca berapa pasang??Gambar2 dila sentiasa cantik...kak Nur nk tuntut ilmu ngan Dila la...hehehe.

    ReplyDelete
  5. Subbahanallah...cantik aca ni..

    ReplyDelete
  6. SALAM kak nur,
    alhamdulillah sihat belaka. kak nur rindu kat aca erk:-) persiapan utk aca kali ni lambat lah kak ur. maksu dia baru nak cari baju aca mggu ni kak nur

    Tq zila

    ReplyDelete