My Iklan

Monday, 13 August 2012

PERSIAPAN


Tinggal empat hari lagi kita nak sambut Syawal. Mungkin ada diantara kita dah buat banyak persiapan. Aku satu benda pun tak buat lagi. Baju pun tak beli lagi apatah lagi bendabenda yang lain. Baju Aca pun tak beli lagi. Selalunya persiapan Aca dulu aku siapkan. Minggu ni baru nak beli baju Aca hajat di hati. Sorry erk Aca maksu lambat kali ni. Jumaat ni company shutdown. Semua staff diminta mohon cuti. Aku rasa masa yang sesuai benor. Nak ajak lah twins merayap kejap jumaat ni. Nak gi Alamanda tu macam tak dek pe ajer. Nak gi jauh sikit lah.


3 comments:

  1. Dila sayang,

    buek apo tu?? Kak Nur dtg nk tolong Dila kemas rumah boleh?? Hehehe...saja aja nk kacau Dila ngan Aca...hahaha.

    ReplyDelete
  2. Jaun mana nak pi???... klu jln tak jemm boleh la ke tengah2 KL nun

    ReplyDelete
  3. tak payah pi lah dila, jumaat nanti semua kedai dah tutup. masing-masing dah balik kampung, hehe...

    ReplyDelete