My Iklan

Tuesday, 28 May 2013

HARI BELIA

Sempena hari Belia PUTRAJAYA Opisku turut serta buka booths untuk JOB VACANCY. Turn aku hari Ahad. Boss aku kata WAJIB pergi. Ya lah ya lah.....orang pergilah. Pe lagi aku tumpang Mek jemma la. Sampai sana kui sepuluh setengah. PUDIN kata hari ini kita buka hapday jer. Yahooo.....suka lambak sampai sengeh sengeh dibuatnya. Kan apa boring betul. Pening tengok persikataran yang sepah sepah. Lau tourist datang lebeh lebeh lagi urang jepun memang malu dibuatnya. Ntah sistem apa kutip sampah kat PUTRAJAYA kali ni. Semua tempat banyak sampah mak aih!!

Ni lah urang kuat dari HQ & yang tefi kanan tu lah mek jemma yang tengah penin penin gamaknya, hehee.

Ramai yang suka pen ni erk. Ala sorry lah tak dan nak minta kat depa sebab terlalu suka nak balik cepat (hihihi). Dan rahcang awal awal ngan mek jemma lau balik awal kita singgah Nandos erk. Untung jumpa 'Wa'. dapat kupon free lagi (ahak).



Sampai alamanda tak tunggu Q pun sebab urang tak ramai di kala ini. Tanya WA, rupanya cuti seminggu. Mak aih lamanya cuti kahwin kut. Tak de rezeki jumpa Wa kali ini.



Mek Jemma tak lalu nak makan tapi dia yang ngajak. Makan je lah salad. Sedap jugek.


Habis makan singgah UNIQLO. Luas terbentang mata segar sokmo. Tapi tak dapat apa yang dicari. Jom balik lah Mek Jemma. Singgah Warta ambik lappy yang dah baik pulih dari sakit tu. Dapat mengupdate blog kali ni, alhamdulillah. Amin syukur petang tadi my lovely sister bagi angpau erk. Dia kata nah amik ni duit bayau lappy aok. La sukanya sayaaaaa. TQ my Lovely sister. Cam tu lah dia. macam paham paham ajer adik songkek awal bulan cam ni. Rezeki untuk saya terima kasih Allah.

10 comments:

  1. Eh? Ko samapi kul 10.30, salam2 hai sana sini dah kul 11. Tengok2 sekitaran dah 11.30. Snap foto pen 20 minit. Lepas tu gi makan?
    Hebat ko dod. Ngalahkan boss.

    ReplyDelete
  2. hahahaha dep....
    Kalah BOSS kan. apa nak buat dah dikata HAPDAY
    rezeki kami ler tu dep....

    ReplyDelete
  3. hari belia kitorang pergi malam je dila, siangnyer panas, dengan ramai orang, nak cari parking lagi, memang tak tahan...tu la pasal, setuju sangat, banyak betul sampah nya, kitorang datang malam pun ada lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye lah ORGA
      aku pun x tahu camana cara pengutipan sampah yang banyak tu
      messy sessungguh
      atas meja booth penuh ngan botol2 nak ajer aku bawak plastic hitam

      Delete
  4. Haaaa...... kan betul saya cakap... your lovely sister tuh..

    ReplyDelete
  5. tak panas berjihang ker duk bawah kemah....

    asal tengok gambo air yg awak snap kompom terliur... hehehe

    dah sihat..?!... senyum selalu eyhh... :)

    ReplyDelete
  6. Kalau JM tahu Dila ada kat booth tu..mesti JM datang jengah hari BELIA tu..adik ajak tapi JM malas nk kuar umah :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM, nantilah ada umur panjang kita leh jumpa erk

      Delete