My Iklan

Saturday, 4 May 2013

WORK DAY

Cuti bagi semua urang tapi bukan untuk ku, ewahhh! Turn Sabtu untuk ku lah bukan kalilah erk (hehehe). Pepagi sarap dulu. Kali ni pilih ANUGERAH. Tak pernah pun sarap kat sini. Kat Bangi pagi tadi keadaan lalulintas cam biasa. Tak lah lengang sangat pun. Banyak gak kenderaan pusing pusing sini sana. Singgah ANUGERAH dulu. Memandangkan cafe ni besau aku rasa selesa sikit. Boleh nafas lebor lebor. Order tehtarek & Soto. Not bad lah. Masih ada rasa.

Guna hengpong ja. Gambor tak berapa jelita.

Agak oily. Rasanya leh lah

Inilah Anugerah. pepagi tak lah ramai sangat urangnya.

Sakit tekak kenalah bawak air suam. Tarmos PMB bagi sempena birthday januari ari tuh.


Pepagi tu chitchat ngan SIS EINDA. Wah kul 11 pagi Sis Einda buat suprise. Datang office nak hantar ubat katanya. Ni lah ubat yang SIs Einda bawak utk dilla erk...! Room Perfume tu sangat wangi, Lavender syioknya.

Nyummy....

4 comments:

  1. wahh ayu temenan gambarne koyok wongnge sing njikok .. fewwitt

    ReplyDelete
  2. hikhikhik WAK KACA
    ni guna phone cap eym aje

    ReplyDelete
  3. Amboiii..... jelez okeh ngan ubat tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha mekda
      jangan jelez hokkey
      Memang sangat vangi itu lavender...macham duk kat taman jaaa
      ** bila balik sini mekkda

      Delete