My Iklan

Sunday, 3 March 2013

KOMPANG BERBUNYI

Hari ni dapat jemputan kahwin dekat Bangi Lama. Dapatlah JUMFER ngan kawan kawan lama dari BRAHIMS. Mak pengantin kawan satu opis dizaman dulu. Miskipun dah berpisah lama namun hati dekat didada ghitew. Nasib ada SR teman berteman. Eh dah macam WarCry Gemersik FM lah Fulak.
Pengantin laki segak bergaya. Ijjat ni masa kecikkecik dulu memang Rufawan orangnya.

Mukadimmah lah dulu...

Kakak pengantin ....

Panas sungguh. Sian pengantin...

Orang kuat BRAHIM's ni....

12 comments:

  1. Replies
    1. pengantin ada GIGI SIUNG TU SR,
      namFAK KACAK....bah

      Delete
  2. auww..sekarang ni gigi siung dah menjadi trend dila, hehe...apa lagi, jom bersiung jugak! tapi pengantin perempuan bayak tarik muka lah, ala...panas sikit jer pun,hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHHAHA GIGI SIUNG LAK TOP erk ORGA!
      Ilang Bulan sudah...
      Pengantin pompuan aku x dapat capture baik la
      sayang tul....

      Delete
  3. kakak yang sebelah kiri sekali tu..mcm kenal jerk..tapi tak ingat..kat mana pernah nampak :-) Siapa dia eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIKHIKHIK JM
      masakan mike tak Ingat tu
      ORANG KUAT WAK GELAS TU :-)

      Delete
  4. Org kuat brahim tu, mmg kecik eh.
    Owh kawan Sis SR rupanya. Salam kenal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ORG KUAT PAK BRAHIMS semuanya hehehehe
      Wasalam salam kenal jugek

      Delete
  5. salam kenal jugak..cantik2 gambar kat sini

    ReplyDelete
  6. macam selalu nampak kakak yang pakai tudung n jubah hitam tu...

    pengantin nya chomell...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha CiKPuaNLawA kenal jugek ke?
      pamos dia tu.....khen
      orang Fofular lah katakan

      Delete