My Iklan

Tuesday, 19 March 2013

PENATNYA MARENG SEKEPPER

Hari ni memang macam tak bermaya ja. Semalam off melenjan entah kemana. Balik terasa lah fenatnya setelah seharian berjalan jalan gayanya erk. Balik dari PERTAMA terus terjah WADIHANA. Siapa lagi lau tak SR yang bawak aku ke sinin. Dapat makan cengkodok tepung terasa leganya.

Pepagi ri nih dah sampai opis. Tu dia dapat terima surat dari peminat ni. SATU guni tu. Setelah diaagih agih kan kepada sipembuka yang setia bersama guni guni itu maka ni lah sebahagian untuk ku. 

Mata tak leh nak buka ni. Selamat malam semua

10 comments:

  1. Pe tu? Buat2 tanya lak yer hikssssA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lah JM
      Entry kali ni ramai yg tak faham erk (hahahha)

      Delete
  2. Replies
    1. hi dep....
      pepagi baru nak reply ni
      happy wednesday ya

      Delete
  3. Replies
    1. HI CPL
      lawo photo tu erk
      Credit to photographer

      Delete
  4. untunglah orang dah jadi artis sekarang, dapat surat dari peminat lagi kan, hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. WAKAKAKKAA...ORGA
      ALMAKLUM KUNON KUNON NAK IKUT JEJAK Rohana JALIL ni (kui kui kui)

      Delete
  5. Assalam Dila Bangi
    Letih sebab cuaca sekarang pada tahap kepanasan melampau.
    Kita kena minum air bukan lagi pada tahap 8 gelas
    tapi sekurang-kurangnya 88 gelas!

    ReplyDelete
  6. Tq ciikmat.coce yg paneh mmg koje nk minum ayor je hah.

    ReplyDelete