My Iklan

Friday, 1 March 2013

OMBAK MATAHARI

Lau tengok tittle cam nak baca novel. Ombak rindu dah habis katam ombak Matahari novelist tak siapkan lagi skrip. Apa pun hari sabtu ahad ni kena pulun entry nak dapatkan sinopsis ombak matahari. jugak. Kena gak pikirkan slot untuk tittle ni nanti (ewahhh macam nak buat pilem lak khen). Hari ni aku off. Saje cuti lau tak ambik cuti karang susah nak cuti (hah fening dah khen). Maklum keje cam aku ni lau senang memang senang tibanya susah cam biasa lah. Sabor je lah banyak banyak. Plan arinih satu je. Petang baru nak mula. Pagi ni relax relax dulu. Pada rakan blogger yang sedang bekerja tu ku ucapkan 'Selamat menjalankan tugas ya'.


6 comments:

  1. bestnye dpt cuti hari ni..tak sabar nak cuti esok

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM
      nasib baik dapat cuti rini
      esok pun cuti gak
      3 ari cuti mmg nak Fulun habis lah JM

      Delete
  2. bestnya bercuti dila...boleh tidoq sampai tengahari kang, hehe...mesti jeles abislah orang yang keje rini :)

    ReplyDelete
  3. hahaha ORGA x dek makna nak tidor wei
    jap lagi aku nak gerak dah. Kul 3 karang nak gi naik Komuter
    malam ni ada nak naik ballon Giant ni

    ReplyDelete
  4. untungla leh nek balloon giant ghittuu.,kahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hikhikhim waK...
      uNTUNG MANANYA tu
      tenggelam ado lah

      Delete