My Iklan

Tuesday, 12 March 2013

YOK SARAP NDISek...

Pagi ni segalanya berubah. Elok elok masuk kul lapan start hari ni masuk opis kul sepuluh sampai tujuh setengah petang karang. Hari Sabtu korje lah aku sorang sorang dari kul lapan sampai lima setengah. Hari ISNIN OFF lak. Em mana nak gi hari senen tu. Semuanya nak dimulakan hari Sabtu dan Ahad. Apa pun ikut je lah rentak manusia ni. Kang tak ikut kang mahu kena keplak pulak khen. 
Pagi ni nak ngeteh dulu. Salam hari SELASA untuk semua. Yok Ngeteh.....


6 comments:

  1. No other word just Smileeeeeeeee...heeeeeeeeeeee
    Awek muda kan kalau byk senyumm..hiksss

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg aku kena senyum ja lah kan JM
      biar hati sakit sangat (hahahhaa)

      Delete
  2. nak segigit roti canai... air teh halia satu eyhhh....

    selamat pagi awak...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan gigit nanti bersepai (hahahha) CPL
      gelak di pagi Selasa erk

      Delete
  3. bekpes roti canai telur alone matcham biasa....
    tapi biasa ke bekpes sesorang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekda...
      malam ni yok mangan Luor lagi
      leh tak tunggu aku balik kita KUOR
      MUHSan aaa

      Delete