My Iklan

Sunday, 7 April 2013

MELAKA KU MARRI

Miskipun cuti sekolah dah bermula kenduri kendara kahwin tetap jalan erk. Tetiba lak cakap pasal kahwin ni  khen. Nak cerita la pagi ni nak kena gi Melaka you. Last week kan majlis anak buah den kat Tanjong Karang. So hari ni majlis belah lelaki lak kat Tengkera Melaka. Kang kui 10 baru nak gerak lah. Tak pernah pun gi kat Tengkera ni. Battery semua dah charge sejak semalam erk. Balik dari JJCM kat kak Ogy greenwood tu rasa rasa battery banyak lagi. Nanti kita story mory lagi lepeh ni. Salam pagi salam pagi minggu untuk semua sahabat ku yang di kasihi.


4 comments:

  1. Tengkera.... takpernah sampai sini pun...

    semoga selamat dalam perjalanan pergi dan balik ye kak dila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekda rupanya tak jauh dari tempat yang kita gi tu
      dekat town jugak kG BAchang namanya (hehehe)

      Delete
  2. bawak balik munga teloq banyak-banyak sikit dila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ORGA
      tak nampak teloq pun. Orang melaka bagi bakoi je hah

      Delete