My Iklan

Monday, 15 April 2013

OFF DAY

Orang lain gi kijo hari ni lak OFF DAY aku. Cam janggal je gaya cuti hari Senen cam ni. Entah bila nak jadi normal balik ni. Tak ada cerita menarik pun. Almaklum minggu lepas turn aku kijo. Jadinya Sabtu tu memang tak dapek nak gi mana. Jap lagi nak gi TESCO lah. Ada benda aku nak cari kat sana.


Happy working erk kawang kawang.....

10 comments:

  1. haii awakkk....!!!

    selamat mencari barang di tesco... huhu

    senyummm kambeng kita pagi nehh... ahhaaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhe CPL
      terfaksa senyum jugek khen
      apakan daya nak jamu mata pagi ni
      See u soon

      Delete
  2. Uik...jeles nya..hari ni keno koje..maleh gak ni..sbb tu curi2 masa baca blog..adus apa nk jadi ngan JM nih :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhe VIRUS diabangi dah sampai kat JM
      cama no tu....ayokkkk
      haruslah baca blog JM update segala bagai erkkkk khen

      Delete
  3. aku pun off day jugak dila, malas nak masuk lab rini, ahaha...lepas meeting pagi terus balik umah...mana ada apa dekat tesco dila, pegi la alamanda ke, boleh tengok wayang, hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ORGA aku gi TESCO tadi cam enjoy sikit aa
      sbb dah lama tak gi situh
      cari barang tapi tak dek barangnya
      hehehe tersilap kedai lah

      Delete
  4. Replies
    1. unTUNG SOKMO mekda
      rezeki khen hUHUHU

      Delete
  5. Dapat jalan2 time org lain bekerja. Sgt2 untung

    ReplyDelete
    Replies
    1. TP, jalan x sebok khen
      urang pun x ramai tu yang syiok

      Delete