My Iklan

Tuesday, 2 April 2013

DARI MELAKA KE TANJONG KARANG

Cuti sekolah ni memang tak leh pisah dengan kenduri kahwin kahwin erk. Pendek kata seminggu tegak ni memang banyak sungguh dapat jemputan kenduri kendara. Seminggu pacak ni jugak lah rakan rakan photographer kita memang tak leh nak duduk diam jugaknya. Macam aku ni kira bidang terjun begitu jugak lah rasa fenatnya. Sampek sempot sempot dan terfaksalah sedot Gas. Alhamdulillah dah beransur sihat dah. Tq Allah berikan ku untuk meneruskan segala perjalanan ini.

Ahad lepas haruslah balik Tanjong Karang. Aku dapat anak buah baru erk. Tu entry kali ni tajuknya dari Melaka you. Maksu dilla nak ucapkan 'Selamat Pengantin Baru' buat Izaura & Aril. Moga diberikan kebahagiaan hingga akhirnya.


14 comments:

  1. apsal pengapit pengantin macam tak puas hati jer dila? hehe...sian maksu dila, terpaksa penat lelah demi kengkawan, ala..bukannya selalu kang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha ORGA
      ye lah jelingan tu baru aku pasan...kihkih

      Delete
  2. Dod ko sampai sedut gas, terlampau makan banyak ke, cuma dapat minum air je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dep, aku kena astmatic minggu ni
      batuk tak hinggat lak tu
      alhamdulillah dah ok sikit lar ni wei

      Delete
  3. Hahaha sokong dgn koken bro orga. Mmg nampak mcm tak puas ati tu hahaha

    ReplyDelete
  4. Ramai dah menantu Kak Dila.... macam2 negeri ada

    ReplyDelete
  5. hahhaha SR
    negeri sabah ada sarawak jek tarak lagi khen

    ReplyDelete
  6. selamat perantin baruu...!!!.. untuk anak sedara maksu dila....!!!

    take care awak.... !!.. jangan semput2..

    senyum selalu...

    pssstt : saya x kemana... ade je kat tempat satu lagi... mai le datang..!!!

    ReplyDelete
  7. TQ CPL
    esok kami nak ke Melaka
    nak serang umah perantin lelaki lak erk
    See u

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. sis ..............LOB U
      dapat jumpa gak erk sis TQ dear

      Delete