My Iklan

Saturday, 20 April 2013

OH BULAN


Malam bulan dipagar bintang
Makin indah beri senyuman
Bagai gadis beri senyuman
Pada bujang idaman .... Ewah!!

Tetiba nyanyi lak memalam cam ni erk
Macam kena angau je khen
Kan apa terjumpa fotus bulan ni hah
Tetiba teringat lagu P.Ramlee
Ai memang suka nyanyi you
Ikutkan hati nak je fekek fekek macam karok tu 
Sebabnya tetiba dapat Ideya ni

Sambung Nyanyi lagi lah (Nyengir)

Belai kasih ingin dimanja
Dengan cumbuan mesra
Untuk pelipur lara
Penawar dik asmara


Alamak esok ada wedding la....
Harus nak tidor awal malam ni
Good night alls

8 comments:

  1. Dah lama tk g mkn nasik kenduri, entahlah JM rasa lauk kenduri sedap lain mcm sbb free kot :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe JM gamaknya kut
      Lau menu kenduri mesti rasa suasana org kahwin ghitew kan
      Biarpun lauk kampong2 tapi still aura kenduri kahwin tu dapat terasa khen

      Delete
  2. Dod ko pernah try ambik gamba petir dod?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye tak yer
      bagus soalan ang ni
      pnh gak terfikir tapi aku akut aaa
      setiap kali munyik petir tu kurung diri hehehhee

      Delete
  3. iyelaa tuui, pungguk je rindukan ombak khenns.,UHuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hikhik sian FUNGGUK erk wak (nyengir)

      Delete