Thursday 28 February 2013

TEMAN SEJIWA

Musim cuti sekolah tiba tak lama lagi. Kawan aku sorang ni dah nak sampai hari meninggalkan dunia bujang tak lama lagi. Dia lah sahabat aku kehulur ke hilir selain dari SR sahabat sahabat mondar mander ku (hehehe). Leh tak cakap ghitu. Biasalah lady lady khen. lau kluar outing sahabat ku yang nak kahwin ni termaktop sekali. Kami berempat aku,Sr, Jemma & Uyie. Jemma lah selalu jadi model. Tapi sejak sejak nak kahwin ni busy sokmo. Kita urang dapat berkumpul sama pun time ngeteh je lah.

Cinta Jemma yang sungguh unik. Apa pun nanti lepas dia kahwin baru lah aku nak storymory kat sini. Walauapapun hari berajanya nanti aku ditugaskan menjadi OP untuk hari yang bersejarah buatnya nanti. Secara tak lansung inilah PERJANJIAN kami (rakan rakan opis) diatas Chentanya yang sangat unik ini. Sorang Sponser PA SYSTEM, sorang lagi sponsor bunga telor dan aku dibahagian ini. Doakanlah aku erk moga dapat memotretkan hari yang bersejarah buat Jemma ni. Aku tak pernah pun jadi OP untuk wedding. Bukan tak suka tapi aku lebeih suka pada budakbudak punya moment lagi. Rasa syok bersemangat lebih bila tengok budak budak ni khen. Tapi insyallah dah namanya PERJANJIAN atas kesyukuran cinta Jemma ini aku akan buat yang terbaik, insyallah. Doakan erk agar hati dan perasaan aku dapat menghayati hari bersejarah Puteri Raja Sehari ni.

Ni pertama kali aku shoot di majlis wedding sahabat ku jugak kat kajang ni.


Ni masa housemate Jemma tunang dulu. 



12 comments:

  1. sedeh la plk kak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha jangan lah aNON
      aku lagi lagi sedeh....Uhuk

      Delete
  2. ammmvoiii sonoknyer nak kawen kanns..,ehhhe

    ReplyDelete
  3. wahhhh..ternanti nanti saya kisah unik percintaan Jemma tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah DR...chenta yang Unik
      Dari hati turun ker mata (eh terbalek sudah)
      Dari meja no SIX ke Menu (hahahahhaa)
      Tunggu erk

      Delete
  4. mana gambar bunga telor dila? buat sendiri ke tempah? kalau buat sendiri, nak tengok jugak hasil nyer, hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ORGA
      yang tukang sponsor rakan opis ku ORGA
      nanti Tunggu erk...rasa rasa depa beli siap kut (hahahha)

      Delete
  5. Tak nampak pun dod, smua x x x x x x je,

    ReplyDelete
  6. DEP...
    aDA SETEngah PC leh tak nampak
    Tapi photo2 ni dari Photobucket dep

    ReplyDelete
  7. 23 hari lagi je... CIK PUAN JEMMA ... menghitung hari

    ReplyDelete