Sunday 17 February 2013

GLOVING PARTY HOUSE

Wah awal aku bangun pagi ni . Jam 5 pagi mata dah luas terbuntang. Sempat lagi habis kan lipat kain yang menggunung yang tak habis diteroka dari semalam. Apa taknya semalam berjalan sakan ngan SR. Tu lah dia lau dah dapat jalan semuanya tak hinggat HOkey!  Bukan jalan mana pun semalam petang singgah Glowing Party House dekat dengan Econsave jalan reko tu. Gilla kentang masuk dalam kedai Masviona ni. Lau u olllsss nak cari ideya untuk Birthday Party memang Gloving ni lah tempatnya beb. Okaylah aku nak siap siap pagi ni awal. Sebabnya pagi ni aku & SR ada shoot Family Potraiture. Janji awal nak kena sampai kat port ni. Kang jap lagi mahu SR terpacul depan pagar rumah aku ni. Dia ni lau pasal masa cukuplah punctual. Nak singgah Gloving lagi ambik balloon. Ada balloon tu semalam tak leh nak ambik nanti balloon kemput. Mat prep kata 9 jam tahannya tu. So pagi ni nak kena pergi awai. Nanti aku cerita pasal Gloving ni erk. Banyak photo photo yang aku shoot semalam kat kedai Masviona ni. Tunggu........


4 comments:

  1. suka.... colourfull...... macam2 ada kat sini

    ReplyDelete
  2. nak minta part time kat sini Yok mekdah.... Hehehe

    ReplyDelete
  3. Ohhh inilah kak dila yg selalu SR mention dlm entri nyer.. Dia ckp kuar breakfast ngan kak dila hihihi

    ReplyDelete
  4. hehehe JM
    salam kenal erk. kak dilla lah kawan SR gi sana sini
    tq dear

    ReplyDelete