My Iklan

Friday, 22 February 2013

SALAM JUMAAT

Kejap benor masa berlalu. Alhamdulillah mensyukuri kerana diberikan nafas untuk menikmati kehidupan di BUMI ALLAH yang penuh nikmat ini. Tiada cerita yang menarik untuk dikongsikan hari ini. Sekadar berkongsi perasaan yang tertulis didalam hati bahawa kita ini adalah manusia yang mempunyai hati dan perasaan. Tersentuh hati bermakna ada perkara yang membuatkan ianya sedih dan sebaliknya. Oleh itu jaga lah hati jangan dikasari kerana  ianya boleh membuatkan hati ini sakit dan terluka. 

Salam Jumaat.


4 comments:

  1. Ha'a..JM setuju...dengan kata-kata boleh membuatkan hati seseorang terguris/terobek (eheh..dasyat tak)kan..sbb tu skrang JM cuba belajar cakap sesuatu yg tidak mengguris hati kwn2..sbb kwn opis penah tegur..JM ni ckp kasar sgt lah..huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. moga kita dipelihara segala kata kata yang ada....

      Delete
  2. amboi...sejak dua menjak ni, cik dila kita ni asyik kuar ayat manis-manis aja, hehe...ada pape ke dila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaha ORGA
      Aku ni mimpi disiang hari semalam
      tu yg jadi cam ni nih

      Delete