Monday, 25 February 2013

HAPPY KIDS

Betul kata SR dunia kanak-knak yang jauh dari kepalsuan. Mereka adalah natural yang nyata itu adalah sifat diri kanak-kanak ini. Biarpun kita penat sekalipun akan rasa terhibur dengan melihat gelagat mereka. Jika kasih sayang menyulami hati dan perasaan kita insyaallah aura terhadap kanak-kanak ini akan menebal dan menjadikannya sebagai dunia mata moment yang berkelip tanpa disedari. Ini lah dunia ku. Aku sayang kanak-kanak ini.

Such a genuine smile! Mia & Zara.

Dari mata mu.....

Love u kids...

Loving sister...

Candid shot!



8 comments:

  1. semacam jer pandangan semua, tang mata yang mahal tu...pro ambik gambar, macam ni lah hasilnya kan, hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe ORGA
      budak2 ni mmg suka depan camera
      tu kata tadi senang kerje ngan dak dak ghini
      kerja photographer sikit senang jadinya....

      Delete
  2. comel jer Damia ngan Dania tu..... sweet in pink

    ReplyDelete
    Replies
    1. SR, acik dilla sampai lupa nama kedua duanya
      heehe konoius kejap

      Delete
  3. salam mbakyu dila, untungla pinter jempretan gambr bocah2 cilik yoo.., gudjobb

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq wak...
      nanti banjer wak erk (nyengir)

      Delete
  4. ooo inila model2 cilik SR ya. comel sangat. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe Chic Na
      Model2 cute suka berposink

      Delete