My Iklan

Tuesday, 19 February 2013

PORT Shooting

Banyak tempat menarik yang ada disekitar Putrajaya ni. Kalau rajin riki riki pasti ada yang lebeh menarik dari tempat biasa. 

Model cilik dah sampai tapi demam lah pulak. Sementara mencari mood untuk ceriakan puteri ni ...layan dulu.

6 comments:

  1. betul tu dila..memang banyak, malas dengan rajin je nak pergi riki-riki situ, heheh...macam mana keadaan dobbot sekarang, masih demam lagi ker? kesian pulak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobbot dah nak baik tapi aku kena tggu sampai betul2 dia baik. Aku dah jumpa port baru...best lah ORGA!

      Delete
  2. port baik punya.... tapi mood lak kurang baik

    ReplyDelete
  3. JARI MBOK ENOM YANG BERSENI
    Jempret gomballs pown nmpk shuntek jugakk
    Kan k.mala kan (nyengir)<-------------- WAKLU!

    ReplyDelete
  4. amboiiiiiiiiiiiiiiii
    WAK ni Copy ayat aku jek hah

    ReplyDelete