Monday 18 February 2013

KIDS POTRAITURE

Penat adakala memberikan imbuhan kelesuan pada diri. Tetapi kepenatan itu boleh berubah dalam sekelip mata andainya dapat menatapi moment seperti ini. Kerjaya dan hobi sering diselaraskan untuk mencari dan menikmati hari hari yang mendatang dengan penuh kenikmatan. Kids Potraiture salah satu hobi yang menjadi sebahagian dalam diri untuk mengenali dengan lebih jauh lagi dunia kanak-kanak yang sememangnya mempunyai daya tarikan tersendiri. Moment yang natural adalah moment yang terbaik untuk kita terus memburu dan menyelami dunia mereka.

Bertempat di Presint Dplomatic aku dan SR tiba awal semalam. Dah ku riqi tempat ni memang shangat lah menawan. jatuh chenta dengan rumput carpet yang mengalun. Terbayang bayang angle apakah seterusnya. Jam 9.00 pagi baru dobbot sampai di lokasi. Wajahnya begitu suram rupa rupanya dobbot demam. Alahai siannya dia. Shoot diteruskan juga dengan beberapa moment yang ada. Insyallah akan di repeat lagi nanti tunggu dobbot pulih seperti sediakala. ENJOY my MOMENT WITH HER........


Teringat kata kata Wak Gelas di Fb. Panjangnya kuku urang tu. Ahak cam cam tahu tahu itu kuku urang tu. Bukan dia Hookey....!


Happy belated birthday 4 dobbot. Hanya sempat beli cupcake je ni, hookey lah tu kan.

DUCK FACE! Hahaha ...cam ni gaya dobbot. 



6 comments:

  1. Replies
    1. tq dep...
      hanya ini yang mampu (hehehe)
      ayat skema

      Delete
  2. Dobot a.k.a Qiena badmood laa.sikit jer dapat gambar dia

    ReplyDelete
  3. SR nanti kita repeat lagi na (sengeh)

    ReplyDelete
  4. aku paling suka gambar yang ke 8, senyum sinis yer dobbot, heheh...itulah dila, dunia kanak-kanak, penuh dengan imiginasi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu ORGA
      dunia kanak kanak adakalanya penuh Fantasi
      Gambau no 8 tu dobbot dah tak daya nak follow rentak Photographer
      dobbot Dah Fenat Lah!

      Delete