Sunday 17 February 2013

GLOWING PARTY HOUSE BANGI

Glowing Party House ni baru je dibuka lebih kurang dua bulan. So u olls... mana yang dekat ngan Bangi ni leh aa datang sini. Suka sangat tengok fancy colour kat sini. Macam macam ada. Naik syok aku nengoknya. Owner punya lah ramah. Rakan cyber yang aku kenal lebih tiga tahun. Tahniah Bro & Wifey, aku rasa bangga munculnya kedai cam ni. Sekurang-kurangnya leh datang sini cari Ideya untuk prop shoot akan datang. Kena lah beli barang kat sini erk u olls. Selama ni aku memang mencari cari sampai search kat google. Namun tak puashati selagi tak tengok depan mata. Nak beli online lagi lah khen. 

Aku selalu baca blog wife dia. Masuk Fb Prep dan dulu masa ada Bangionline selalu gak aa aku jumpa dalam forum tu. Alhamdulillah dan rasa bersemangat untuk ku memulakan tugas freelance ngan budak budak ni yang harus aku kejar kejar.
Kat mana tempatnya? Di Jalan reko Kajang. Sebaris dengan Econsafe tu je. Lau nampak Motor antique Mat Preb Harly Davidson yo itu lah tompek eey. Nakcari helium Balloons dan Balloons terapong kek sini lah jugak tompek eyy.


3 comments:

  1. ingatkan hang dengan SR wat party ke apa, rupa-rupanya nama kedai...ok jugak ni, kalau nak buat besday party or beli adiah ker, boleh terjah sini. barang-barang budak-budak sekarang ni dah canggih, tak macam dulu. kita dulu, dapat kopok tora dah lari 1 kampung, hehe...

    ReplyDelete
  2. hehhee ORGA, ang sebut TORa rindu pulak aku nak cari menatang tu
    tapi memang tak ada dah tu. Ni glowing best aa ORGA
    macam macam ada. ang nak celebrate birthday nanti leh gi sini (hikhik)

    ReplyDelete
  3. Prop r brg2 untk party befday frozen ada x?

    ReplyDelete