My Iklan

Sunday, 22 July 2012

1ST RAMADHAN

1st Ramadhan aku berbuka kat rumah je. Ambik berkat puasa yang pertama kekdahnya (hehehe). Kakak aku masak aku tuluntulun je. Sebab si pakar masak mmg kakak aku ni. Cefat sungguh. Baru toleh kiri api dah menyala. Toleh depan bahan dah masuk dalam kuali (ahak). Jam enam masak x sampai setengah jam dah siap. Itu aku tak leh nak bit time ngan dia. so aku tulun je apa yang patut. Alhamdulillah semua anak buah aku dapat IFTAr samasama hari ni. Tapi menu simplesimple je. Aku tengok kuih CARA yang shidah buat tu cam terliuq ja....hmmmmm cedap! 

4 comments:

  1. meriahnya....menu home made, seronok dapat berbuka ramai ramai....

    ReplyDelete
  2. Shidah, minggu depey kita gi buke poce kat luar deh.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okeh... minggu ni dah gaji... Sabtu deh....

      Delete
  3. Slmt menyambut bulan Ramadan dan berpuasa buat Dilla. meriah berbuka di rumah bersama-sama....tambahan dg lauk pauk dimasak sendiri...

    ReplyDelete