Monday 9 July 2012

HARAJUKU

Ku tinggalkan HARAJUKU dengan kenangan foto. Moga ianya memberikan pengalaman yang pasti dapat dikongsi dengan rakan rakan blogger disini. 

Sebelum nak sampai Harajuku ni bas tours ni betulbetul berhenti kat depan Yoyogi park ni. Berjalan sikit lah lalu kat Harajuku station tu. Wah tetiba nampak lah LAMBORGINI u.....orang japan ni kayes kayes betul lah.

Inilah pintu gerbang HARAJUKU. Kat depan tu terletaknya Harajuku station. 

Kesimpulannya HARAJUKU ni kalau mereka yang gemarkan fesyen memanglah amat sesuai. Dari segi harga tak lah mahal mana masih ada yang mampu nak membelinya. Sayang waktu ni aku memang sakit perot jadi tak dapek nak tumpukan sepenuhnya. Terpaksa singgah di MC D yang berdekatan. Toilet yang superb! Tengok crips atas tu teringat aku entry ORGA bila wifey orga dapat makan crips tu, lazat kut (hehehe)

Harajuku juga sebuah daerah membeli-belah besar yang termasuk jenama antarabangsa, jenama sendiri, dan kedai-kedai yang menjual pakaian orang muda mampu. Kalau kita tengok banyak fesyen yang menarik yang terdapat disini. Vogue sungguh depa ni. Gothic lolita, decora dan banyak fesyen lagi lah. Ini lah yang aku nak cerita tentangt Harajuku. Ada lagi entry Japang yang aku tak publish lagi kat sini rupanya.

5 comments:

  1. Harajuku, Shinjuku, Akihabara mmg tempat diorang ni berfesyen. nak amik gmbr dgn diorg pun boleh je. hehe..

    ReplyDelete
  2. betul tu kak as, fesyen yang menarik. dia urang amat sporting

    ReplyDelete
  3. eh dila...kan dh pegi harajuku tu,apsal tak makan crepes?sedap lah...

    ReplyDelete
  4. tu aa ORGA rada nak try tapi waktu tu aku sakit perot. lupa terus...dah lah masa ciput dia bagi.

    ReplyDelete