My Iklan

Saturday, 7 July 2012

AKU TIDAK SENDIRI

Pandang belakang view yang sama. Apa lah aku nak buat ni (sambil belekbelek lens & nikon yang dah tersangkut kat leher aku ni). Tetiba...boleh buat modal cerita ni.

Petang ni macam tak ada xtvt luaran. Almaklum sahabat ku SHIDAH ramli berada di USS ketika ini. Wah lepas ORGA pergi giliran shidah pulak erk. Aku? Nanti akan menyusul kemudian. Pastinya nak gi LEGOLAND dulu. Doakan moga impian ku makbul amin....

2 comments:

  1. laa...apsal ko tak join sekali dengan shidah tu?legoland, apa tu?macam menarik jer...

    ReplyDelete
  2. orga LEGOLAND kat NUSA JAYA dah nak oleb september ni, ang tak tahu ka? ishh felik ang ni (hehhehe). UStudios singapore tu nanti lah aku gi...kumpui duit ni

    ReplyDelete