My Iklan

Monday, 16 July 2012

TWINS

Dah setahun dakdak ni duk kat sana. Yeah esok dah balik bercuti untuk sebulan setengah.Dapat beraya lagi tahun ni erk. Selamat pulang ya anak anak buah ku sayang ke Mareshia.  X sabor erk dia urang ni nak sampai bangi. Tahun ni insyaallah raya semua ada. Miss u gurls. Tapi malam tadi dikhabarkan adik twins terpaksa balik minggu depan. Tak per lah gurl ada hikmahnya sementara nak tunggu resulf pereksa tu. Mudahmudahan di permudahkan segala perjalanan dan pulang dengan selamatnya. Good bye Tanta dan bertemu lagi september nanti.

Pastinya abah  merindui kalian.....hehehe


Aca jugak khen...'kak yong kak yong'..... & ur BIG BRO:-)


Ku nantikan saat ini....

4 comments: