My Iklan

Tuesday, 17 July 2012

ASSEMBLY DAY

Kalau dulu sebut je assembly teringat zaman kekanak skolah berduyun duyun mengejar masa nak sampai cepat ke skolah takut terlambat. Makanya kalau terlambat sure punya kena amaran dari pengawas berbaju biru kena duk luar pagar. Itu zaman aku lar. Ingatkan habis begitu saje. Bila dah kerja ni rupanya assembly tu masih ada lagi. Cuma bezanya tak ada ketua pengawas dan pengawas yang memantau gerak geri pelajar. Ni lagi havoc lepas assembly kita makan makan lagi....yipeeeee!!

Nak cerita ni. petang ni PMB ada assembly. Selalunya lepas assembly lepas Datin bagi ucapan report repotan sessi makan makan pulak. Tu lah yang syok. Hari ni jugak meraikan hari sambutan kelahiran bagi staff dari bulan MAY JUN JULAI. Tu dia...16 biji kek U. X sabar nak tunggu kul tiga petang ni. 

2 comments:

  1. perrhh...16 biji kek!!jadi doreamon la pastu...

    ReplyDelete
  2. pastu fengsan la orga.....muka pun penuh cream hahahha

    ReplyDelete