My Iklan

Sunday, 29 July 2012

4 MONTH OLD BEAUTY

Salam ceria hari Ahad. dah berapa tak dapat nak kemas blog ni. Ideya tetiba hilang. Tengah fikirin nak buat entry apa kali ni. Alhamdulillah pagi ni ideya tetiba datang. Semalam dapat IFTAR ngan babiesQiena. Shummel tak saya? Kejap je dah nak masuk 4 bulan lebeh. Baik je dia diam bila mummy & papa berbuka puasa semalam. Habis dia cekau nasi kat tangan dia tu. Tangan dah jalanjalan erk. Ini adalah anak kepada anak buah dilla (anak buah ACA). Aku dah jadi nenek taw. Tua dah kan (hikhikhik).
Aku ni tak pandai nak mengarang ayat cerita. Dari gambar menceritakan segalanya (hehehe). Aku ikut ayat photography.
Hi saya maksu Aca! Op!!! Dia tak nak qiena panggil dia maksu. tapi panggil lah kakak....OOOO!! Mana datang pangkat tu Aca.
Tq Aca untuk Donut ni. Iftar yang berbagai bagai menu semalam. Tambah meriah dengan adanya si shummel2 ni......

2 comments:

  1. Chumel nya Qiena....... besar nanti ikut Maksu Aca ni... jadi model Toksu Mala... ooppps... Toksu ke? hehehe

    ReplyDelete
  2. Shidah, ni pengganti si ACA gamaknya hehehe

    ReplyDelete